PROGRAM DE AUDIENŢE:
Primarul municipiului: Ioan-Iulian SÎRBU
În fiecare zi de joi între orele 10:00-12:00
Înscrierile se fac fie telefonic la numărul 0265-77 12 80, int. 103, fie la sediul instituției, la Compartimentul Relații cu Publicul, CIC, Petiții, Audiențe, Informații publice.
Viceprimarul municipiului: Buzogány Erzsébet
În fiecare zi de marți între orele 11:00-13:00
Înscrierile se fac fie telefonic la numărul 0265-77 12 80, int. 103, fie la sediul instituției, la Compartimentul Relații cu Publicul, CIC, Petiții, Audiențe, Informații publice.
Secretarul municipiului: Anca BIZO
În fiecare zi de miercuri între orele 10:00-12:00
Înscrierile se fac fie telefonic la numărul 0265-77 12 80, 103, fie la sediul instituției, la Compartimentul Relații cu Publicul, CIC, Petiții, Audiențe, Informații publice.
Înscrierile se fac fie telefonic la numărul 0265-77 12 80, 103, fie la sediul instituției, la Compartimentul Relații cu Publicul, CIC, Petiții, Audiențe, Informații publice.
Procedura de înscriere în audiență este următoarea:
- Înscrierea cetățenilor în audiență se face pentru săptămâna în curs, începând cu ziua de luni până în ziua în care se epuizează toate cele 10 locuri disponibile.
- Timpul alocat unui cetățean înscris în audineță este de aproximativ de 10 minute.
- Selecția înscrierilor în audiență la Primarul, Viceprimarul sau Secretarul General al Municipiului se va face în funcție de problema expusă.
- În cazul în care un cetățean revine cu aceeași problemă de mai multe ori, neavând o motivație bine-întemeiată, acestuia i se poate refuza înscrirea în audiență.
- Solicitarea de înscriere în audiență trebuie să cuprindă cel puțin numele solicitantului, domiciliul, datele de contact și motivele audienței. De asemenea, se vor atașa și anexe ale unor documente, în funcție de volumul și complexitatea problemei expuse.